Як міжнародні виставки можуть сприяти розвитку вашого бізнесу?

Існує вагома причина, чому деякі виставки проводяться цілий рік і на глобальній платформі. З роками міжнародні виставки стали домінуючою платформою для бізнесу B2B, а тепер навіть B2C. Підприємці розуміють, яку цінність виставки можуть додати їхньому бізнесу, і тому вони залюбки приймають в них участь, як учасники або відвідувачі.

Якщо ваша компанія збирається продавати свою продукцію або послуги на міжнародному ринку, але ви досі не впевнені в тому, що виставки необхідні вашому бренду для просування та пізнаваності, ознайомтесь зі статтею нижче. Компанія з організації ділових подорожей за кордон AllTrips розповідає про 10 способів, як виставки можуть допомогти вашому бізнесу експоненціально розвиватися.
1. Відкриває двері для нових бізнес-альянсів. Незважаючи на розміри та масштаби міжнародної виставки, списку учасників, які планують приймати в ній безпосередню участь та інших факторів – кожна виставка дає вам чудову можливість зустрітися з потенційними клієнтами та налагодити контакти. Більшість потенційних клієнтів, які ви отримаєте на своєму виставковому стенді або як відвідувач, будуть реалізовані, і в процесі ви навіть можете створити якийсь вигідний альянс.
2. Охоплення ширшого кола цільової аудиторії. Якщо ви відчуваєте, що ваш бренд має потенціал, але вам все ще потрібно вийти на неосвоєний ринок, тоді міжнародні виставки є чудовим способом охопити ширшу та більшу кількість цільової аудиторії. Відвідувачі будь-якої виставки залежать від типу виставки, у якій ви плануєте брати участь. Тому ретельно вибирайте свою виставку, щоб отримати максимальну від неї користь.
3. Зменшує розрив між вами та вашою цільовою групою. Участь в міжнародних виставках є чудовим рішенням для знайомства з вашою цільовою групою. Силу спілкування один на один неможливо переоцінити, і виставки дають вам платформу для реалізації цієї можливості. На самому виставковому стенді ви можете поспілкуватися зі своїми клієнтами та зрозуміти загальний настрій вашої цільової аудиторії.
Зробіть поїздки на міжнародні виставки легшими. Приєднуйтесь до десятків компаній, які подорожують з AllTrips.
4. Допомагає вам оцінити ринок. Участь у міжнародних виставках дає вам реалістичне уявлення про поточні тенденції ринку. Ви отримуєте можливість проаналізувати своїх сучасників, відвідавши їх виставковий стенд, а вивчаючи виставкове обладнання, ви також отримаєте уявлення про те, що зараз актуально на виставках.
5. Платформа для демонстрації продукту. Бувають випадки, коли демонстрації продукту працюють краще, ніж будь-який маркетинговий трюк. На самому виставковому стенді ви можете проводити сеанси запитань і відповідей, демонстрації та дегустаціі. Це дозволить вашій аудиторії отримати практичний досвід використання вашого продукту та призведе до конкретних потенційних клієнтів і продажів.
6. Можливість розширити свою базу даних. Як згадувалося раніше, міжнародні виставки є чудовим місцем для спілкування один на один. Ви дізнаєтеся про свою цільову групу і навіть дізнаєтесь важливу інформацію. Ви можете провести опитування або попросити відвідувачів, які зайшли на ваш виставковий стенд, заповнити коротку форму зі своїми даними. Це допоможе вам значно збільшити вашу базу даних.
Бронюйте ділові подорожі за кордон разом з AllTrips
Участь на міжнародних виставках відкриває двері для нових бізнес-альянсів.
7. Надає доступ до непідробленого зворотного зв’язку. Немає кращої платформи для отримання цінних і невідфільтрованих відгуків від вашої цільової групи, ніж міжнародні виставки. Ви отримуєте уявлення про свою цільову аудиторію та її попередній перегляд уподобань. Ці дані можна використати, щоб переосмислити продукт або маркетингову стратегію, щоб створити таку, яка зацікавить вашу цільову групу.
8. Дає вам поглиблений попередній огляд вашої конкуренції. Міжнародні виставки дають гарну можливість порівняти ваші продукти та маркетингові стратегії з вашими конкурентами. Ви отримаєте повне розуміння плану і маркетингового підходу вашого конкурента, просто відвідавши їхні виставкові стенди.
9. Допомагає утримувати ваш бренд на плаву. Участь в міжнародних виставках допомагають підтримувати ваш бренд на ринку, допомагають вашому бренду залишатися актуальними і йти в ногу з часом. Демонструючи свій бренд і продукти, ви підвищуєте цінність бренду в запам’ятовуванні та збільшуєте довіру до вашого бренду на ринку.
10. Можна використовувати як платформу для запуску або повторного представлення вашого бренду. Багато компаній і брендів вважають за краще випускати свій продукт на ринок через виставки. Ви не тільки маєте доступ до бажаної аудиторії, але й потребуєте висвітлення в ЗМІ. Немає кращого місця для запуску продукту, ніж на міжнародних виставках, оскільки ви можете ефективно відповідати на запити своїх клієнтів.

Висновок
Тож, у статті вище, ми розглянули 10 способів, як міжнародні виставки впливають на бренд та його пізнаваність на міжнародному ринку. Переоцінити вклад міжнародних виставок на розвиток бізнесу досить складно. Саме тому, компанія з організації ділових подорожей за кордон AllTrips більше 9 років бронює готелі, авіаквитки та трансфер для компаній, які їздять на міжнародні виставки, адже це важливий внесок в зростання будь-якого бізнесу. У вас залишились питання щодо відрядження на міжнародну виставку? Звертайтесь в компанія з організації ділових подорожей за кордон AllTrips, щоб відправити запит, заповнюйте форму зворотнього звя'зку і наші менеджери зв'яжуться з вами.
AllTrips | business trip management

Залишились питання?

+38 (044) 245 41 41
+38 (067) 249 44 10
info@altg.com.ua
03035, Україна, Київ, вул. Людмили Проценко, 6

Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних даних та погоджуєтесь з політикою конфіденційності


© All Right Reserved. My company Inc.
e-mail us: hello@company.cc
Made on
Tilda