1. Мова
Під час виставки мова відіграє життєво важливу роль для донесення правильного повідомлення до вашої аудиторії. Виявлено, що більшість європейських країн добре розуміють англійську мову, що дозволить легко спілкуватися. Однак якщо ви берете участь у виставці в певній країні, наприклад у Німеччині, радимо, щоб на вашому стенді був хтось, хто розмовляє німецькою мовою, щоб ефективно спілкуватися з відвідувачами.
2. Етикет і пунктуальність
Важливо розуміти країну, у якій ви плануєте приймати участь у виставці. Дослідіть трохи про їхню культуру, місто та людей, оскільки гостинність відіграє головну роль на європейських виставках. Помічено, що кожна країна в Європі має різне сприйняття, наприклад, у таких країнах, як Іспанія чи Італія, запізнення не вважається неввічливим, тоді як у таких країнах, як Німеччина, пунктуальність є найбільш цінною якістю. Пам’ятайте, що ваше ставлення до порядку денного відображатиме професіоналізм і надійність вашого бізнесу. Окрім цього, дізнайтеся про дрес-код, наприклад, чи очікують вони офіційного вигляду чи повсякденного? Оскільки більшість країн Європи вважають за краще одягатися офіційно.
3. Місцевий виставковий підрядник
Одним із важливих рішень під час виставок у Європі є вибір правильного забудовника стенду, оскільки звичаї в Європі зовсім інші. Тому мати місцевого партнера по виставці є кращим варіантом, оскільки він обізнаний про всі законодавчі вказівки, правила та норми виставок у Європі, що полегшить вам участь у виставках. Наприклад, перед встановленням стенду на виставковому майданчику вам потрібно отримати дозвіл від організатора, який гарантує стійкість вашого виставкового стенду. Також потрібно мати сертифікат пожежної безпеки.