Участь українського бізнесу у виставках в Європі

Ваша компанія планує зробити свій крок вперед на європейському ринку? Це гарна ідея, адже це допоможе створити міцну впізнаваність бренду в глобальному масштабі. Виставка в Європі дає вам чудову можливість розширити свою клієнтську базу за межі вашого горизонту. Згідно зі статистикою, понад 90% провідних міжнародних виставок світу проходять у Європі, що дорівнює понад 11 000 виставок на рік. Кажуть, що Німеччина займає перше місце, за нею йдуть Франція, Іспанія та Нідерланди, які щорічно організовують міжнародні виставки.
Бронюйте ділові подорожі за кордон разом з AllTrips
Участь у європейській виставці не лише допоможе вам налагодити зв’язок із постачальниками, які займаються тим самим бізнесом, але й допоможе вам налагодити контакт із потенційними клієнтами та зміцнити вашу клієнтську базу. У Європі розміщено 12 із 15 найбільших виставкових центрів у всьому світі, що приваблює експонентів, дилерів і потенційних клієнтів не лише з Європи, але й з Північної Америки та Азії. Ці дані, безумовно, сприяють вашому рішенню вивчити європейський ринок.
Але перш ніж отримати свій «шматочок» цього величезного ринкового потенціалу, вам потрібно знати кілька речей, перш ніж виставлятися в Європі.
1. Мова
Під час виставки мова відіграє життєво важливу роль для донесення правильного повідомлення до вашої аудиторії. Виявлено, що більшість європейських країн добре розуміють англійську мову, що дозволить легко спілкуватися. Однак якщо ви берете участь у виставці в певній країні, наприклад у Німеччині, радимо, щоб на вашому стенді був хтось, хто розмовляє німецькою мовою, щоб ефективно спілкуватися з відвідувачами.
2. Етикет і пунктуальність
Важливо розуміти країну, у якій ви плануєте приймати участь у виставці. Дослідіть трохи про їхню культуру, місто та людей, оскільки гостинність відіграє головну роль на європейських виставках. Помічено, що кожна країна в Європі має різне сприйняття, наприклад, у таких країнах, як Іспанія чи Італія, запізнення не вважається неввічливим, тоді як у таких країнах, як Німеччина, пунктуальність є найбільш цінною якістю. Пам’ятайте, що ваше ставлення до порядку денного відображатиме професіоналізм і надійність вашого бізнесу. Окрім цього, дізнайтеся про дрес-код, наприклад, чи очікують вони офіційного вигляду чи повсякденного? Оскільки більшість країн Європи вважають за краще одягатися офіційно.
3. Місцевий виставковий підрядник
Одним із важливих рішень під час виставок у Європі є вибір правильного забудовника стенду, оскільки звичаї в Європі зовсім інші. Тому мати місцевого партнера по виставці є кращим варіантом, оскільки він обізнаний про всі законодавчі вказівки, правила та норми виставок у Європі, що полегшить вам участь у виставках. Наприклад, перед встановленням стенду на виставковому майданчику вам потрібно отримати дозвіл від організатора, який гарантує стійкість вашого виставкового стенду. Також потрібно мати сертифікат пожежної безпеки.
Зробіть ділові подорожі за кордон легшими. Приєднуйтесь до десятків компаній, які подорожують з AllTrips.
Агентство AllTrips має готові рішення для компаній, які збираються прийняти участь у виставці в Європі
4. Доставка та транспортування
Організація виставки за кордоном вимагає ретельного планування, особливо надсилання важких матеріалів для виставок. Європейські країни віддають перевагу модульним виставковим стендам для своїх виставок, оскільки вони портативні, гнучкі та екологічні. Таким чином, ви можете вибрати модульну будку, яка є легкою та не вимагає багато місця для транспортування. Крім того, модульна конструкція стенду є економічною, оскільки їх легко встановити та не потребують багато праці, оскільки робоча сила в Європі дорога. Ви можете здійснювати транспортування морем, що є рентабельним рішенням, але вам потрібно планувати транспортування на місяці вперед.
5. Планувати заздалегідь
Є ціла купа комунальних послуг і послуг, які експонент повинен спланувати та замовити перед виставкою. До них належать транспортування до виставкового майданчика та з нього, транспортування матеріалів та монтаж/демонтаж виставкового стенду. Оскільки більшість цих послуг потребує робочої сили, витрати, як правило, збільшуються, коли ви наближаєтеся до дати початку виставки. Бажано починати планувати та замовляти їх заздалегідь, у деяких випадках навіть за рік до шоу, щоб уникнути високих цін при бронюванні в останню хвилину.
6. Дизайн стенду
Звичайно, дизайн стенду на виставці має величезне значення для залучення цільової аудиторії. Однак так само, як мови та культури в різних частинах світу, привабливість дизайну також відрізняється. У Європі відвідувачі зазвичай люблять мінімалістичний дизайн із більш відкритим простором для пересування людей навколо стенду. Інший аспект полягає в тому, щоб усі маркетингові матеріали, такі як брошури чи роздаткові матеріали, були складені всередині комори подалі від видимої зони, щоб стенд виглядав охайним і свіжим для кожного відвідувача навіть до останнього дня виставки.
Висновок
На завершення варто сказати, що є деякі труднощі, з якими ви можете зіткнутися під час участі в виставці в Європі, оскільки вона відрізняється від виставок в інших країнах. Європа, безумовно, є потенційним ринком, який пропонує широкі можливості для збільшення продажів. Пам’ятайте про наведені вище моменти та залучайте партнерів для співпраці на початку планування участі у виставці, а саме вам в нагоді може трапитись агентство ділового туризму AllTrips. Агентство AllTrips має готові рішення для компаній, які збираються прийняти участь у виставці. Ми маємо робочі механізми і знаємо, що треба зробити, щоб ваш досвід участі в виставці в Європі був вартим уваги.
AllTrips | business trip management

Залишились питання?

+38 (044) 245 41 41
+38 (067) 249 44 10
info@altg.com.ua
03035, Україна, Київ, вул. Людмили Проценко, 6

Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних даних та погоджуєтесь з політикою конфіденційності


© All Right Reserved. My company Inc.
e-mail us: hello@company.cc
Made on
Tilda