Бронювання авіаквитків, готелів, конференц-залів, трансферів та інших різноманітних послуг для корпоративних компаній
Ось кілька особливостей, на які вам слід звернути увагу, наймаючи агентство з корпоративного управління подорожами:
1. Персоналізована підтримка клієнтів
Агентство, яке ви наймете, має запропонувати вам підтримку 24/7. Це необхідна послуга для ваших співробітників, які їдуть у відрядження за кордон. Їхня служба обслуговування клієнтів має бути доступна через різні канали, як-от дзвінки, електронні листи, чати тощо.
Окрім цього, наступне, що вам слід перевірити, це чи включають їхні послуги надання особистого туристичного агента, який здатний належним чином зрозуміти потреби ваших співробітників і може допомогти їм, пропонуючи найкращі рішення.
2. Просте бронювання готелів та авіаквитків
Основна комунікація між агентством і вашими співробітниками відбувається через дзвінки або електронні листи. Однак було б набагато краще, якби існувала одна платформа для спілкування, де всі запити можна було б легко вирішувати, не потребуючи дзвінків і електронних листів.
3. Великий перелік готелів і рейсів
Агентство, яке має великий перелік авіарейсів і готелів, зможе надати багато альтернатив літакам, поїздам, помешканням тощо, відповідно до вашого бюджету. Ця функція значною мірою допомагає компанії заощадити витрати.
4. Функція аналітики та звітності
Агентство, яке ви обираєте для подорожей вашої компанії, повинно мати можливість надавати детальні фінансові звіти та звіти про аналіз подорожей.
Ці звіти зазвичай включають витрати, інформацію про відшкодування, політику бронювання, пункти призначення, і багато іншого.
5. Інші важливі послуги
Агентство, яке ви оберете, має не лише допомагати в бронюванні та звітності, але також має запропонувати умови для допомоги вашим працівникам у отриманні паспортів, віз і страхування. Це заощадить вашій компанії багато часу та грошей.