Ділові поїздки та їх різновидність

Без ділових поїздок співробітники компаній були б обмежені відеодзвінками. Попри те, що відеодзвінки мають своє місце, вихід з офісу чи віддаленого робочого місця є цінним для співробітників і корисним для компаній.
Існує багато видів ділових поїздок: від робочого обіду з новим клієнтом до тижневої закордонної конференції. Важко переоцінити користь для компаній від ділових поїздок і цілі, які вони допомагають досягти. Зустрічі з клієнтами та рекламні презентації сприяють розвитку бізнесу, тоді як інші поїздки, як-от конференції, зосереджені на освіті та нетворкінгу.
Бронюйте ділові подорожі за кордон разом з AllTrips
Зустрічі з клієнтами та рекламні презентації сприяють розвитку бізнесу
Клієнтські зустрічі
За статистикою професіонали в середньому проводять 25,6 зустрічей на тиждень. Така частота зустрічей — будь то звичайна зустріч з клієнтами чи зустріч з постачальником — є повсякденним явищем. І вихід з офісу на деякі з цих зустрічей може зробити їх більш продуктивними.
Особисті зустрічі та ділові обіди залишаються важливими для побудови здорових довготривалих стосунків. Ніщо не зрівняється з партнерською зустріччю чи закріпленням угоди рукостисканням.

Події та конференції
Щоб розвивати свою робочу силу, заохочуйте своїх співробітників відвідувати конференції, виставки та семінари.
Ці заняття з професійного навчання та розвитку є повсякденною діяльністю, яка зазвичай приваблює велику кількість працівників. Дійсно, 68% працівників вважають навчання та розвиток найважливішою можливістю, яку пропонують роботодавці.

Відвідування інших офісів
Ділові поїздки важливі для компаній з кількома офісами, оскільки вони допомагають об’єднати всю бізнес-операцію.
Співробітники та керівництво часто подорожують, щоб обговорити проєкти, ефективність і стратегію з іншими офісами. Організація поїздок буде різною залежно від того, чи є офіси місцевими, національними чи міжнародними.
Зробіть ділові подорожі за кордон легшими. Приєднуйтесь до десятків компаній, які подорожують з AllTrips.
Тимбілдинг
Плануючи тімбілдінг, найголовніше – подорож та спілкування співробітників.
Це не було б особливою командною подією, якби лише половина вашої команди взяла участь у тимбілдингу. Є багато командоутворюючих заходів, які ви можете організувати в стінах офісу, але коли вас чекає щось більш авантюрне поза офісом, вам потрібно знайти спосіб, щоб кожен туди потрапив. Діяльності для спілкування з вашою командою нескінченні — від квестів до літніх днів у горах. Тож, якщо ви плануєте провести командоутворюючий захід для своєї компанії, звертайтесь до http://www.allevents.com.ua/, вони мають декілька цікавих пропозицій для вас.

Відпочинок
Вільний час – це час, який додається до кінця ділової поїздки для огляду визначних пам'яток і відпочинку.
Якщо відрядження далеке, зрозуміло, що співробітники прагнуть насолоджуватися вільним часом та комунікацією зі своїми колегами у неформальній обстановці. Опитування показують, що 75% ділових мандрівників продовжують поїздки з метою відпочинку – і це тенденція, що зростає.
Висновок
Отже, можемо підсумувати, ділові подорожі – являються невіддільною складовою будь-якої компанії, їх тип може змінюватись залежно від мети. Переоцінити ефективність ділової подорожі доволі складно, адже завдяки відрядженням ви формуєте злагоджену команду професіоналів, яка працює на благо компанії.
AllTrips | business trip management

Залишились питання?

+38 (044) 245 41 41
+38 (067) 249 44 10
info@altg.com.ua
03035, Україна, Київ, вул. Людмили Проценко, 6

Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних даних та погоджуєтесь з політикою конфіденційності


© All Right Reserved. My company Inc.
e-mail us: hello@company.cc
Made on
Tilda